Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Η συγκλονιστικη εξομολογηση της Νικολεττας Καρρα για τα παιδικα της χρονια!


Η Νικολέττα Καρρά μίλησε στο περιοδικό «YOU» για την απώλεια των γονιών της που την στιγμάτισε.



Αναφερόμενη στο πως βιώνει ένα παιδί και πώς καταγράφεται στην ψυχοσύνθεσή του το συναίσθημα της απώλειας αυτής, η ηθοποιός δήλωσε: «Η απώλεια του μπαμπά συνέβη όταν ήμουν 8 ετών. Της μαμάς έγινε στα 23. Του πατέρα ήταν ένας πόνος που πέρασε κανονικά στο υποσυνείδητο, γιατί σ” αυτή την ηλικία δεν έχεις την ικανότητα να συλλάβεις το μέγεθος του θανάτου. Και ακόμα πιο βαθιά, ένα παιδί, όπως λένε και οι ψυχολόγοι, το εκλαμβάνει σαν προδοσία. Ωστόσο, ο πόνος της απώλειας ήταν σαφώς πολύ μεγάλος. Στα 23, όμως, που έχασα τη μαμά μου ήταν πιο συνειδητός ο πόνος και πιο μεγάλος γιατί ήταν ο τελευταίος άνθρωπος της οικογένειάς μου που είχα κι έχασα».

Σχετικά με το αν έμαθε αμέσως για τον θάνατο του πατέρας της, εξήγησε: «Δεν μου έκρυψαν τίποτα. Θυμάμαι ότι πριν μου το πει η μητέρα μου το αντιλήφθηκα από μόνη μου. Με τη μαμά μου ήταν κάτι τελείως διαφορετικό. Ήμουν μεγάλη κοπέλα, δεν ήταν ξαφνικό όπως με τον μπαμπά μου. Ήταν μια διαδικασία που δυστυχώς ήξερα πού θα καταλήξει».

Ο χρόνος, ωστόσο, έχει γιατρέψει τον πόνο της; «Ο χρόνος σαφώς σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, σαφώς σε κάνει να προχωρήσεις στη ζωή σου, αλλά μόνο αυτό. Ο πόνος και η στενοχώρια δεν φεύγουν ποτέ και επίσης πάντα σε όλες τις καλές στιγμές μού λείπουν».


Πηγή: secret-life.gr